niedziela, 1 stycznia 2012

Sylwester c.d.

Pu$ka
No więc dzis mam zamiar napisać wam o tym jak spedziłam sylwestra i czy nasz plan wypalił.ten kto czytał poprzedni post wie o co chodzi i gdzie byłam . no więc : najpierw z sarą grałyśmy w ixbox'a oglądałyśmy horror i jadłyśmy słuchając muzyki . xdd. potem była już jakaś 21.00 . wtedy otworzyłyśmy 1 butelke. wypicie jej CAŁEJ zajeło nam jakieś od 10 do 15 minut. potem robiłyśmy różne dziwne rzeczy i wygłupiałyśmy sie. potem było już 10 minut do północy. wyszłyśmy na balkon. było superowo. niebo było całe w kolorowych petardach. códownie. wybiła północ. petard jeszcze więcej . zadzwoniłam do mamy i złożyłam zyczenia noworoczne. zapatrzyłyśmy sie tak że zapomniałyśmy o drógim szampanie . ale wypiłyśmy go i tak.tez CAŁEGO. o zimnych ogniach ( które ja przyniosłam ) tez nam sie troche zapomniało ale zapaliłyśmy wszystkie jakie były w pódełku . ! ;pp a jak wam upłynoł sylwester ?? odpiszcie w komentarzach ?? a i ty kasiu też napisz bo ja jestem bardzo ciekawa . ;p. xdd. pa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz