sobota, 21 stycznia 2012

W Szwecji... :)

Py$ka i Pu$ka !!!
Hej ! Siedzimy u Klaudii w kuchni. xdd :P Ostatnie 3 dni upłynęły bardzo brechtacko. Ostatnio jeszcze nie wiedziałyśmy czy się uda, ale się udało. W środę: Gdy byłam już na parkingu i wbiegła Klaudia o mało się nie udusiłyśmy. Kiedy się puściłyśmy, jak to moja mama nazwała ,, O ! rozczepiły się ", poszłyśmy do domu. Ostatnio nie miałyśmy czasu dodawać postów. Tyle się działo. !!W czwartek/Pu$ka : Nie poszłam do szkoły. ten dzień chciałam spędzić cały w towarzystwie Kasi. rano późno wstałyśmy . potem poszłyśmy i pokazałam Kasi okolice. min. moją szkołę, centrum czyli w różnych sklepach. potem pod szkołą zobaczyłyśmy genialną, stromą, bardzo śliską górkę. oczywiście zjechałyśmy z niej tyle razy że D*** mnie boli. xdd. potem mama kupiła nam jabłuszka. Ufff... mniej bolało. xdd.  Poszłyśmy na mniejszą górkę. Teraz D*** boli nas jeszcze bardziej. Chyba przesadziłyśmy. hahaha.;p. W piątek/Py$ka : Poszłam z Klaudia do jej szkoły. Nie ma to jak  iść w ferie do szkoły xdd :P Czułam się jakoś dziko bo wszyscy się na mnie gapili jakby człowieka nie widzieli. Siedziałam przy specjalnym stoliczku dla gości ^^ Było małe zamieszanie, bo w Szwecji mają lunch. I nie było wiadomo czy jako że nie jestem uczennicą tej szkoły mogę zjeść?! Na dodatek były HAMBURGERY!!!!! Dobre były, zostałam do końca lekcji.  Jazdy maja bo mogą wejść na Facebook na lekcjach, też weszłam ^^ . ! Dzisiaj/Py$ka i Pu$ka : Byłyśmy na wycieczce w Stockholm'ie . Najpierw zwiedziłyśmy na Ratuszu, właśnie tam rozdaję się nagrody Nobla. Był tam znany drewniany koń . ! Na którym cyknąłyśmy sobie fotkę ( dodamy później ). potem pojechaliśmy do port i tam pływały statki wycieczkowe, na którym oczywiście się przepłynęłyśmy . Po drodze do domu mieliśmy do załatwienia kilka spraw.  Dzisiaj w końcu dzień babci więc pojechaliśmy po tort. Pyszny był mniam!!!! Kupiłyśmy także storczyki dla babci Klaudii. Jeszcze Klaudia wymyśliła do tego pizze heh... więc trzeba było zamówić i jeszcze pojechać między czasie po zakupy. Potem wróciliśmy do domu. Zjedliśmy najpierw pizze pyszna była, a potem tort mniam !!!! Udany dzisiejszy dzień, jutro kroi nam się kolejna wycieczka, na pewno będzie super!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz