piątek, 13 stycznia 2012

Piątek 13'go

Hej dzisiaj piątek 13'go . ! Jak zwykle żadnego pecha normalny przeciętny dzień . ! Chociaż w moim przypadku zawsze coś ciekawego się dzieje . ! Dzisiaj byłam u Oli ( pzd. dla niej ), na początku siedziałyśmy przy komputerze. Potem wyszłyśmy na dwór i robiłyśmy sobie zdjęcia ( dodam później ) . Przyszła Oli mama i zrobiła nam obiad, BIGOS. To nawet nie takie złe, no oprócz grzybów leee... 15 minut przed moim wyjście, Oli z resztą też Mama Oli dowiedziała się że ksiądz chodzi po kolędzie. Więc na speedzie wszytko przygotowałyśmy . Potem poszłyśmy na autobus, stałyśmy 6 minut n przystanku. Dla brechtów wyszłam na środek uliczki a Ola za mną. I ni z tego ni z owego wyjechał samochód, my przerażone sprintem na chodnik. Potem w autobusie dla brechtów robiłyśmy sobie zdjęcia xdd :P W autobusie byłyśmy tylko my i jakieś pijaczyny więc szybko wyszłyśmy . Potem poszłyśmy do mnie zgrałam zdjęcia i odprowadziłam do mnie. Ja tam lubię piątki 13'go, dl mnie zawsze się dzieje coś odjazdowego . !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz