piątek, 30 grudnia 2011

Hej . !

Cześć ja jestem Py$ka czyli Kasia oraz Pu$ia czyli Klaudia. Będziemy wspólnie prowadzić K.N.K.Ś Goość . ! Czytając naszego bloga zrozumiecie dlaczego tak go nazwałyśmy . ! Związane jest to z naszymi wspomnieniami . !  Opowiemy wam coś o sobie :

Najpierw ja Py$ka, niektórzy mnie już znają bo prowadzę drugi blog, WeKaBlog . ! Mam 12 lat, chodzę do 6 klasy, mieszkam w Radomiu. Z Klaudią znam się od dzieciństwa. Jednak teraz nie widujemy się, tylko przez Skype bo Klaudia przeprowadziła się do Szwecji :[ Na szczęście utrzymujemy kontakt, a to się liczy. Dlatego nasz blog będzie pisany na granicy dwóch światów. A oto ja :


Ja jestem Pu$ia czyli Klaudia . ! Mam 13 lat, chodzę do 1 gimnazjum . Mieszkam obecnie w Szwecji, w miejscowości Marsta . ! Przyjaźnię się z Kasią od dzieciństwa, jesteśmy sobie bliskie, jak siostry. Widujemy się przez Skype. Utrzymujemy kontakt, co mnie bardzo cieszy.
A oto ja :


Zapraszamy na nasz blog ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz